Πολιτικη επιστροφών
Τα προϊόντα που προμηθεύει το ηλεκτρονικό κατάστημα homii.grμπορούν να επιστραφούν στην εταιρία μας και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τις ακόλουθες περιπτώσεις κατά τις οποίες:
1) με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της homii.gr. πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή
2) προϊόντα κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας (για να διαπιστωθεί η κακή ή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η προβλεπόμενη αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες που να αποδεικνύουν τα παραπάνω, σε ψηφιακή μορφή στο email: info@homii.gr)
Επίσης, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα τα οποία έχουν φθαρεί/ τροποποιηθεί/ πλυθεί/ χρησιμοποιηθεί και δεν θα επιστρέφονται στην πρότυπη συσκευασία τους μαζί με όλα τα έγγραφα αγοράς. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών οι οποίες τιμολογούνται αυτοτελώς δεν επιστρέφονται.
Η homii.gr. δεν ευθύνεται έναντι των πελατών για ζημιές που τυχόν θα προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στον πελάτη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχεία της μεταφορικής ή της εταιρίας ταχυμεταφοράς, η οποία και είναι υπεύθυνη για την μεταφορά του προϊόντος. Κατά την παραλαβή των προϊόντων ο πελάτης έχει την υποχρέωση να κάνει επιτόπου έλεγχο του προϊόντος.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων του πελάτη ,που έχουν παραληφθεί από μεταφορική ή εταιρία ταχυμεταφοράς, θα πρέπει να επιστρέψουν και πάλι στην έδρα μας με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (η μεταφορά επιβαρύνει το πελάτη).
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων για αντικατάσταση τους, δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις άνω περιπτώσεις (1,2) θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρως αχρησιμοποίητα και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το εκάστοτε προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κτλ).
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί επικοινωνία από τον πελάτη τηλεφωνικά ή με fax ή μέσω e-mail στο info@homii.gr ή συμπληρώνοντας την φόρμα "Αίτημα επιστροφής"
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα
-τοπροϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ, Απ. Λιανικής, τιμολόγιο, φορτωτικήκτλ)
Συγκεκριμένα:
- Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η αντικατάσταση γίνεται άμεσα και δωρεάν. Εξαιρούνται στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Επίσης αν ο πελάτης επιλέξει να επιστρέψει τα προϊόντα με μη συνεργαζόμενη μεταφορική/courier της εταιρείας μας, τότε τα έξοδα θα τον επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση (ακόμα και αν το προϊόν είναι ελαττωματικό).
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος προϊόν, σας αποστέλλουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, του παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας ικανοποιεί το προϊόν, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας ο πελάτης το κόστος της μεταφοράς του προϊόντος. Θα σας δοθεί επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η homii.gr. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Προϊόν το οποίο έχει τυχόν πωληθεί με επιπλέον δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο. Σε περίπτωση που το δώρο δεν επιστραφεί η homii.grδεν υποχρεούται στην αντικατάσταση του προϊόντος που επιστράφηκε.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η homii.gr. κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα ,δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το δέμα/δέματα, τότε η εταιρία homii.gr. έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος. Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Προϋπόθεση αυτών, είναι να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία στο 2610 313 800.
Στα προϊόντα προς επιστροφή στις παραπάνω περιπτώσεις που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως εγγράφως με fax στο , ή τηλεφωνικά στο 2610 313 800, με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού/όνομα/επίθετο αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την homii.gr., η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
homii.gr. Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 88, ΠΑΤΡΑ , Τ.Κ. 26222 ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα με fax στο, ή τηλεφωνικά στο 2610 313 800. Η πολιτική επιστροφών της HOMII.GR. δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους