Παραλαβή

Πως μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

H εταιρεία HOMII και το ηλεκτρονικό κατάστημα HOMII.GR διαθέτουν τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας.


1. Παραλαβή από το κατάστημα

Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο αποστολής κατά την ηλεκτρονική σας παραγγελία δεσμεύονται τα προϊόντα της επιλογής σας και μπορείτε να τα παραλάβετε εντός 5 εργάσιμων ημερών.


2.Παραλαβή μέσω courier

Το ηλεκτρονικό κατάστημα HOMII.GR χρησιμοποιεί τις Speedex/ ΕΛΤΑ couriers για παραγγελίες με προϊόντα με περιορισμένο βάρος και όγκο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση για παραγγελίες μέχρι 2 κιλά το μεταφορικό κόστος ανέρχεται στα 4,50€. Από 2 έως 4 κιλά το κόστος ανέρχεται στα 6,50€. Από 4 έως 6 κιλά το κόστος ανέρχεται στα 8,50€. Για κάθε επιπλέον κιλό και μέχρι τα 10 κιλά το κόστος αυξάνεται κατά 1,50€.

Στις περιλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α.


3.Παραλαβή μέσω μεταφορικής

Για παραγγελίες προϊόντων με βάρος μεγαλύτερο από τα 10 κιλά ή αυξημένο όγκο το ηλεκτρονικό κατάστημα HOMII.GR χρησιμοποιεί μεταφορική εταιρεία.

Σας ενημερώνουμε ότι όλα τα έπιπλα αποστέλλονται σε συσκευασία, αμοντάριστα, με αναλυτικές οδηγίες συναρμολόγησης. Η παραλαβή της παραγγελίας σας με τη μεταφορική εταιρεία γίνεται στο πεζοδρόμιο της πολυκατοικίας σας. Η παραλαβή της παραγγελίας σας εντός του διαμερίσματος σας μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο κατόπιν συνεννοήσεως μαζί μας και υπάρχει επιπλέον χρέωση.

Σε ότι αφορά δυσπρόσιτες / απομακρυσμένες περιοχές η παραλαβή της παραγγελίας ενδεχομένως να μη δύναται να πραγματοποιηθεί στη διεύθυνση που θα μας ορίσετε και θα μπορεί να πραγματοποιηθεί με δική σας παραλαβή από το συνεργαζόμενο πρακτορείο της μεταφορικής στον εκάστοτε νομό.


Ποιος είναι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας μου;

Θα παραλάβετέ την παραγγελία σας στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα 2-7 εργάσιμων ημερών με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει.


Τι πρέπει να προσέξω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας θα πρέπει παρουσία του υπάλληλου της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας να ελέγξετε εξωτερικά την συσκευασία για τυχόν χτυπήματα καθώς και την ακεραιότητα των προϊόντων που βρίσκονται εσωτερικά. Εάν διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο μερών του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να μην παραλάβετε και θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Menu